Przebieg projektu czyli jak to wszystko będzie wyglądać...

I ETAP
•Kwiecień- czerwiec 2009
Opracowywanie założeń projektu, pozyskiwanie patronów i sponsorów. Szkolenie dla członków Koła i studentów WPiA z zakresu prawa do dobrej administracji oraz metod prowadzenia badań naukowych. Przygotowanie merytoryczne uczestników projektu oraz opracowanie materiałów do badań naukowych.

II ETAP
•30 sierpień- 6 wrzesień 20009
Wyjazd na obóz naukowy na Kaszuby w celu dokonania badań w terenie. Porównanie teorii i praktyki w zakresie funkcjonowania organów administracji rządowej i samorządowej.

III ETAP
•Październik 2009
Dalsze zbieranie materiałów do badań- wizyta w Urzędzie Miasta Poznania, Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego, Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu, Starostwie Powiatowym w Poznaniu. Porównanie Funkcjonowania wielkopolskich organów samorządu terytorialnego i administracji rządowej z funkcjonowaniem organów z województwa pomorskiego.

IV ETAP
•Październik- listopad 2009
Prace nad publikacją. Zebranie materiału badawczego i zredagowanie tekstu publikacji. Przygotowanie publikacji do druku.
•Grudzień 2009
Publikacja projektu „ Śladami dobrej administracji”. Podziękowania dla Urzędów i osób, które pomogły nam w realizacji projektu. Spotkanie otwarte podsumowujące projekt na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu